Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Dbając o najwyższe standardy obsługi klientów, SZOP sp. z o. o. podjęła działania mające na celu uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Klientów (EBOK).
Korzyści wynikające z tego rozwiązania obejmują m. in.:
możliwość samodzielnej weryfikacji danych adresowych przez klientów
bieżący dostęp do otrzymanych dokumentów płatniczych i informacji o saldach,
mniejsza ilość pytań klientów dotyczących stanu rozliczeń,
uproszenie i przyspieszenie korespondencji z klientami,
możliwość samodzielnego podawania odczytów mierników.
Usługa ebok już wkrótce zostanie uruchomiona.
Osoby chętne do skorzystania z rozliczeń za ścieki za pomocą usługi ebok proszone są o kontakt mailowy lub telefoniczny i.doba@spolkaszop.pl, +48 665 990 745