Dbając o najwyższe standardy obsługi klientów, SZOP sp. z o. o. podjęła działania mające na celu uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Klientów (EBOK).
Korzyści wynikające z tego rozwiązania obejmują m. in.:
- możliwość samodzielnej weryfikacji danych adresowych przez klientów
- bieżący dostęp do otrzymanych dokumentów płatniczych i informacji o saldach,
- mniejsza ilość pytań klientów dotyczących stanu rozliczeń,
- uproszenie i przyspieszenie korespondencji z klientami,
- możliwość samodzielnego podawania odczytów mierników.
Usługa ebok już wkrótce zostanie uruchomiona.
Osoby chętne do skorzystania z rozliczeń za ścieki za pomocą usługi ebok proszone są o kontakt mailowy lub telefoniczny i.doba@spolkaszop.pl, +48 665 990 745
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj

Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.